Jeni

2013. július 9., kedd

Boldogan..♥ / Szomorúan....:(

                                                                                  Közeli Múlt *-*
*Malik : Szeretlek  értsd már meg.!!
Én: Megértem de nem fogunk lefeküdni 1 hete ismerlek és ha jobban megismerlek esetleg akkor.. és remélem zseblámpa van a zsebedbe és az nyomja a csípőmet..:
Majd elkezdünk röhögni majd felülünk...
és Zayn: Szeretlek...
Én: Én is...Majd hátulról megcsókol....
*

 Szorosan megölel és a fülembe súgja :
-Nem rég ismerlek de már is beléd szerettem...
Én lenézzek majd fel rá és elmosolyodok..:)
Majd segít felállni, megfogja a derekam szorosan álltunk egymáshoz bele nézz a szemembe majd újra megcsókol de ekkor már a kezemet a nyaka köré fontam....
Elkezdtünk lassan mozogni inkább táncolni igy Zayn elkezdett énekelni eltel 10 perc.....
És hirtelen csöng a telefon...
Zayn: Várj meg mindjárt jövök.....
Én: Zayn addig a szobába leszek
....
Kirohan a fürdő szobából én meg átmentem a szobámba felvettem a pizsimet és ledűltem piheni, de a szemeim egyszerre csak ragattak...,  ragattak le és behunytam őket....
Elszunditottam..persze azért kicsit ébren voltam..
Zayn feljön hirtelen benyit a szobámba és mondja:
-Na itt va...-.........!!!
Látta hogy alszok így nem mondta tovább, de éreztem mikor leült mellém kicsit besüpett az ágy...
Majd elkezdte birizgálni a hajam és csak nézett engem majd gyengéden megakart csókolni megfogtam az állát és hirtelen közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam.....
Majd befeküdt mellém én ráültem majd elkezdtem csókolgatni...
Kicsit éreztem a férfiasságát....Elkezdtem csókolgatni a nyakát..
Zayn: Miért csinálod ezt ?! Csiklót el a hangja...
 -Miért kinzol?!!
Én: Mert bejöttél a fürdő szobába...
Zayn: Igen..Igen..
És fordul a kocka én vagyok alul majd felhúza a polom és a hasamat elkezdte fújni , mint ha tudta volna h ez a gyengém...
Én röhögve közbe mozogtam össze-vissza:
Zaayynnn...! Zayn hagyd abba...Zayn.......
Malik nem hagyta abba, igy valahogy elfutottam ő utánam, kiabálom:
- Úgy se kapsz el..Úgy se kapsz el....
 De nem néztem előre igy neki mentem a falnak és rögtön elterültem...
Zayn oda fut hozzám fogja a nyakamat és mondja:
 -Dina jól vagy?!! Dina?!! ( aggódottan..)
 Én : Jahh...felülök és fogom a fejem...
Majd Zayn megfogja a térd hajlatomat és a hátamat felemel és fel visz a háló szobába tudtam hogy erős de ennyire:$
Majd szép lassacskán letesz az ágyra..
Én: Köszönöm ... nyomok a szájára egy pusszit..
Zayn: Nincsmit..! majd megfogja a kezem utána elengedi és kimegy...:
-Jóéjszakát drágám...
Én: Neked is édesem...
Majd felülök és megfogom a számat ( persze a csók miatt..) és lefekszek aludni..
Reggel van...Boldogan kellek fel bele nézzek a tükörbe felöltözök rendbe teszem magam ( fogmosás egy kis festék..)
Futok lefelé hogy Zaynt lássam...
De megakad a szemem...Hirtelen megkaroltam a lépcső fokot és tátva maradt a szám...
Zayn megfordul és nagyot nézz ...
Malik:-Te..-Te mit keresel itt.?!!!
Én csak néztem tovább majd kiakartam futni a házból neki mentem Zaynek..
Zayn: várj....Ne menj el..!!!
Én: Hagyjál békén...
Futottam erőmből ahogy csak tudtam mire elkezdett esni az eső lemosta a sminkem..megint rossz érzés tört elő bennem...Majd szép lassacskán megállok egy fa alatt és leülök töröltem a könnyeim...
És gondoltam: Istenem...De miért?! de én .......
Majd elkezdett villámlani én megijedtem..
Sok idő eltelt azóta mióta elmentem otthonról..Felálltam és vissza sétáltam..Belépek az ajtón Zayn ott várt a kanapén...Mikor meglátott :
-Te hol voltál...Villámlót esett..! nincs semmi bajod?!! Itt agódtam miattad..! És miért futottál el?!
Nem válaszoltam csak sírtam , elkezdett rángatni
-válaszolj már..?!!!
Én kiszabadultam a keze közül és felfutottam sírva....Zayn ledőlt a kanapéra és ökölbe szoritotta a kezét ... ( fenti kép..)
Én beszaladtam a szobába majd leültem az ágyra és csak sírtam.....
Majd össze kuporodtam és gondolkoztam..:
-Semmi értelme az életemnek..Apa anya nincs többé , nagyi megbolondult én meg csak teher vagyok.....És Zayn belép az ajtón és......


Remélem tetszett...:D ♥

1 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon nagyon tetszik a blogod!!!!Mikor hozod a kövi részt,mert már nagyon kíváncsi vagyok mi lesz .:)

    VálaszTörlés